SL betyg!

När de äntligen kommer passar jag alltid på att tycka lite, där med! En lapp där de önskar få mina synpunkter, kan det bli bättre?

Det kanske inte blir några världsförändringar men jag kan åtminstone ge min åsikt! Det ger mig rätten att klaga i framtiden till skillnad från alla som fnyser högljutt vid förseningar men sedan vägrar lämna sin åsikt. ” För vad hjälper det?”

Om man bara klagar för tomma öron och trötta medmänniskor så förändras inget. Det går bara att få fram en förändring genom att framföra sina åsikter till den som har makt att förändra något!

Men klaga på ni för alla som inte lyssnar, jag tänker lämna min åsikt istället för att spy galla överallt. Och jag vet att man kan förändra saker på se märkligaste små vis….

Kommentera

