Veckans blogg och skrivklåda…

Bara en dag kvar nu innan det avgörs och det är tajt på toppen just nu! Så fortsätt gärna rösta kära läsare på Besökstoppen medan jag filar på mitt nästa inlägg! Har sjukt mycket inspiration just nu vilket jag kan tacka #blogg100 och Veckans Blogg för!
Fler utmaningar önskas för det satte verkligen igång skrivarlusten på allvar. Några förslag?

Kanske det jag saknar när jag sätter mig ner för att skriva på boken, en riktigt bra utmaning. Den har ju ingen direkt deadline utan skvalpar bara omkring i bakhuvudet hela dagarna. Den är en schysst dröm att vilja se sitt namn på en bok!

Resten av inspirationen skyller jag på våren för hur kan man vara annat än positiv och full av energi när solen stiger upp varje dag och luften blir varmare. Min dotter M är inte lika glad pga allt pollen vilka pollenkollen förebådar bli värre och jag förstår henne absolut, hon mår pyton men vacker är den lika fullt.

Vårsol räknas ju även på vardagsrumsgolvet likväl som utomhus bland knoppande björk!

20140312-192847.jpg

Kommentera

