Känner mig lite arg på mig själv…

eller jäkligt trött bara då. Missade gårdagens inlägg pga en vecka som blev upp och ner med magsjuka hos C i tisdags så efter vab i 2 dagar blev det jobba och AW till sent på torsdagen. Igår blev det jobba, fixa jackan som Stadium lämnat larmbrickan kvar på, hämta presentkort jag vunnit på Fashion Night Sollentuna, hämta kaffemaskin, hem och laga middag samt packa saker. Blev en usel fredag eftersom tjejerna var trötta och förväntansfulla, jag var trött och nervös inför lördagen. Skitfredag….

Men det blev middag och sen avslutade vi kvällen i en het bubbelpool hos en god vän i Sigtuna medan stjärnorna vakade över oss. Himmelskt för trötta och puttriga brudar. Mitt humör hade ingen mer orsak än att livet bara slog krokben på sig, vi är inte alltid överens jag och livet:) Och då glömde jag blogg!!!! Förbannat!

Så idag, upp tidigt för att skriva svar på 200 frågor i 8 timmar på Högskoleprovet. Känns som det gick åt pipsvängen, hatar matte frågorna…. Svenska/läsförståelse/engelska gick helt ok. Planen är att krossa det resultatet till hösten! Jag är ju bra på de bitarna och tycker det är roliga delprov. Bara matten jag avskyr. Nya tag till hösten!

Jag är iallafall glad att jag tog tag i saken, jag har skrivit det igen så det är ett steg på vägen ändå. I väntan på svar om sommarkurserna jag sökt och medan jag söker höstkurser. Allt på distans, plugga heltid skulle aldrig funka.

Så just nu tycker jag illa om mig själv och ska stoppa mig i säng så jag blir på bättre humör! Imorgon blir det till att koppla in nya läckra kaffemaskinen från Tassimo! Min egen present till mig själv för lyxigare kaffestunder. Recension kommer så ska ni få veta varför det blev en Tassimo, finns 3 orsaker till det. Minst!

Nu ska arga bloggerskan sova för hon är slut i rutan och satelliten har atmosfäriska störningar….

Kommentera

