Vilken miss jag gjort i min uppfostran!

Min yngsta dotter ringde ikväll för att prata lite, hon är hon sin pappa över påsken. Hon var så trött fast hon inte kunde somna så efter att vi pratat en stund så sa jag att hon skulle lägga sig igen så John Blund kunde komma och göra henne sömnig. Vilket kändes som en naturlig sak att säga. Säger ofta att jag ska dejta John Blund.

Men C var inte av samma åsikt, hon tyckte han verkade läskig! Hur har jag kunnat missa att förmedla en av mina barndoms favoriter? Helt obegripligt och något jag nu måste åtgärda snarast. John Blund är ju en klassiker som jag växt upp med och själva sagan är ju nästan obligatorisk.

Det var en miss att minnas!

 

 

 

Kommentera

