Grattis på mig!

Min egen present till mig själv förutom en god middag med vänner och familj. Livligt, fullt av prat och massa tokigheter. Som mitt liv ska vara:)

20140501-211655.jpg
En dekoration bara till mig själv:)

Och ni tittar väl på Humorgalan på TV4? Glöm inte att anmäla er som Världsföräldrar, ni behövs varje dag för jordens barn!

Själv är jag stolt Bloggare för varenda unge! Har du själv en blogg där du skriver om barns rättigheter och vill hjälpa Unicef sprida sitt budskap så skicka in en intresseanmälan du med!

 

Kommentera

