Jag fick inspiration och rensade kylen!

Från Förvaringsdrottningen som jag varmt kan rekommendera ett besök! Dock en varning, det är lätt att bli beroende av rensning i skåp och förvaringsideer så lättpåverkade kanske ska kolla sidan en ledig dag:)

20140504-204841.jpg
Totalt rensad, rengjord och några lappar på plats!
20140504-204849.jpg
Sortering pågår! Intressant att se vad man använder till vad…
Resultatet blev ordning!
Resultatet blev ordning!

Lapparna i kylen ramlar dessvärre ner så jag löste det hela genom att sätta en beskrivning på kylen för Dörr & Skåp med ordningen beskriven uppifrån och ner. Nu pågår test period. Tjejernas första reaktion var: ”Vi har ingen fisk eller kött” för den nedersta hyllan som just nu heter det. Vi ska tydligen handla….

Nu ska jag leta ny inspiration för att ta itu med sovrummet som inte har optimal förvaring alls och den helt oinspirerande hallen! Vad har du själv för behov av förvaring eller kanske bra tips? Kommentera gärna!

 

 

2 reaktioner på ”Jag fick inspiration och rensade kylen!

Kommentera

