Tiggaren själv om det virala filmklippet: ”Han sparkade mig” – Metro

Glöm inte granska det du delar. Jag fick det här klippet i mitt flöde via en bekant som numera är borttagen pga dålig människosyn och dålig granskning. Jag önskar inte få propaganda i mitt flöde och absolut inte en önskan om att behandla människor sämre än hundar.

Vad är det för fel på alla människor som sparkar på de som redan ligger? Det är ren skymf mot mänskligheten att ge sig på människor inte kan försvara sig utan redan befinner sig på gränsen till det helt desperata.

Innan du själv vet vad ren desperation är så döm inte. Sträck istället fram den hand du själv skulle önska fanns den dagen livet rämnar.

Tiggaren själv om det virala filmklippet: ”Han sparkade mig” – Metro.

Kommentera

