#Blogg100 – så var den över

Tror aldrig jag bloggat så mycket som under den här utmaningen, känns häftigt men skönt att den är över för jag kan gå tillbaka till att helt skriva på känn vilket är underbart. Vissa dagar skriva massor och andra ingenting. Det blev en massa inlägg om ibland väldigt viktiga saker medan vissa dagar mest reblogging eller nån musiksnutt pga idetorka.

Vill ni kolla allt som jag skrev under #blogg100 så kolla in den kategorin där alla inlägg finns samlade. Men jag känner mig väldigt stolt över att jag nästan skrev ett inlägg varje dag. Det blev lite haltande pga jobb, nån konsertkväll och annat roligt som sabbade min planering medan andra dagar så blev det upp till 4 inlägg om intressanta saker. Jag är väldigt ojämn i mitt skrivande:)

Så nu återgår vi till min vardag av random blogginlägg när jag får inspiration eller ser något som jag verkligen bara måste skriva om. Mina ständigt tjattrande döttrar är ju en oändlig källa till inspiration så det kommer mer om vårt liv också samtidigt som jag jobbar på några sidoprojekt ang skrivande.  Jag kommer inte sluta skriva på något vis bara öka skrivandet på alla vis.

Tack för en fantastisk utmaning Fredrik Wass där jag kunde utmana mig själv och bevisa att jag kan skriva massor, att det går att övervinna dagar av sinande inspiration! Jag behövde verkligen #blogg100 exakt den dagen det startade!

Kommentera

