My kid is not giving me a hard time. My kid is having a hard time.

Det bästa jag hört på länge! Så sant:)

Så länge han ligger stilla finns det hopp

För några dagar sedan satt jag och slösurfade på nätet. Tryckte på en länk här och en länk där, läste lite här och lite där. Någonstans snubblade jag över ett citat:

My kid is not giving me a hard time. My kid is having a hard time.

Det är förmodligen sant tänkte jag och fortsatte min planlösa färd på andras bloggar och hemsidor.

Nu sitter jag här yr av trötthet efter en natt då sömn inte var det som prioriterades av den minste medlemmen i denna familj. Sonen tittade in i vårt sovrum kl 03.11 med oförskämt pigga ögon. Han kunde inte sova mer och det var uppenbart. Han gick på toa, drack vatten, ville sova bredvid mig, ovanpå mig, prata om dinosaurier och stå på huvudet.

– Man kan bara sova om man stänger ögonen! utbrast jag efter ett tag.

Vid 5-tiden knoppade han in på en madrass på…

View original post 238 fler ord

Kommentera

