I glädje och sorg

Plötsligt händer det, visst var det så?:)

Mariadottir - tankar & funderingar

Hahaha, jag ska bli MAMMA!!! I en vecka har jag vetat om det men inte vågat tro att det är sant trots att det digitala testet visade Gravid, ikväll tog jag dock ett nytt test och fasiken, det där strecket går inte att ta miste på!!! 🙂

image

Idag ringde jag MVC för att boka in det första mötet så den 27 augusti ska vi dit jag och maken för lite information. Sedan blir det inskrivning vecka 12.

Det är ju så märkligt för detta var första månaden på ett år som vi inte alls försökte. Jag åt inte Pergotime och hade verkligen ingen koll på var i cykeln jag var. Jag hade accepterat att det blir ingen bebis detta år utan jag hade ställt in mig på att få igenom GBP operationen. Jag gjorde första testet i söndags förra veckan bara för att då mensen att komma. Men då dök…

View original post 107 fler ord

Kommentera

