Underbara barn

Nåt för alla småbarns föräldrar!

Fru P och den underbara världen

Imorse öppnade Underbara barn mässan på stockholmsmässan och trots att det är tredje året på raket jag är inbjuden som vip-bloggare hittade jag ändå en massa intressant!

image

Kids Concept hade outlet och där var min första fyndplats, ingen kan väl tro att jag kan gå förbi billiga ugglor utan att handla!

image

Äntligen fick jag klämma och känna på Pompi Dards eko-certifierade kläder, dom kändes så härliga och jag gillar verkligen den enkla stilen!

image

Ett annat ekologiskt märke som jag blivit väldigt förtjust i är My Bliss som gör så fina barnkläder i gammeldags stil.

image

Missa inte heller montern där du köper ett gosedjur och samtidigt ger ett gosedjur till ett barn som har fått cancer.

image

Babybjörn är på plats och visar upp sin nya kollektion dots, babysittern är ju ljuvligt söt!

image

Saga ateljé gör personliga tavlor till barnen och en sådan skulle jag gärna ha på lillkillens rum!

Sist men…

View original post 78 fler ord

Kommentera

