Äkta kvällsfrukost

Bra variation på middag under hektiska dagar! Och ekonomiskt:)

I gott sällskap

IMG_9499Ibland är det inte fel med kvällsfrukost. Jag svängde ihop en kvällsbrunch på det vi hade i kylen, en kylskåpsrensning kanske man kan säga. Det blev ett par pancakes, lite grönsaksstavar och tjock smoothie. Just tjock smoothie eller vad man nu vill kalla det tycker jag är ett lyckat koncept. Det blir liksom som yoghurt, fast man vet vad det är i och så kan man smaksätta som man vill.

Jag hade i kvarg, banan, hallon och pyttelite filmjölk. Så hade vi lite müsli på. Bara att mixa ihop och eftersom bären var frysta så blir det lite tjockare, också för att kvargen är tjock i sig (den naturella ifrån Lindahls mejeri). Nästa gång ska jag ha i lite röda vinbär, jag gillar när det är surt 😉

View original post

Kommentera

