Gästinlägg: Mitt namn är Estassy. Annika Estassy. Med rätt att skriva.

Bloggen som inspirerar mig att skriva, inte på det sätt djupt berörande bloggar gör utan för att jag kan se möjligheterna:)

Debutantbloggen

2014-10-18 20.35.00Visste ni att jag alltid börjar dagen med att läsa Debutantbloggen? Trots att det snart gått ett år sedan jag lämnade över stafettpinnen, tycker jag fortfarande att det är spännande att följa andras debutantresor.

När jag tänker tillbaka på allt som hänt sedan jag sist skrev här, blir jag lite yr. Att den fortsatta resan skulle bli så dramatisk och samtidigt så fantastisk…

Det började med att distributören Pocketstället, lagom till Solvikens pocketrelease i januari, gick i konkurs vilket fick till följd att den kampanj som Månpocket planerat gick om intet och att upplagan för boken drogs ner. Det kändes deppigt förstås. Men så hände det otroliga att läsarna hittade till boken ändå och att den sålde så pass bra att det inte tog många veckor förrän det blev dags för förlaget att trycka upp en upplaga till. Och en till. Och en till. Och en till. I skrivande stund…

View original post 539 fler ord

Kommentera

