2015 har startat så då kör vi då!

Framför mig ligger 365 oskrivna dagar eller relativt oskrivna dagar. Målet är såklart nytt jobb men jag vet inte riktigt vägen dit, har en känsla av att jag kommer nå dit på ett högst oväntat vis. Tiden får utvisa detta. Under tiden rullar mina projekt på, ett utlovat Vårruset evenemang rullade jag igång idag (läs igår…) då det är årets första dag och varför vänta? ”Team Styrka springer Vårruset 2015”. Nu ska vi bara se hur många kvinnor vi kan bli för att bilda ett stort team och om jag kan hitta en sponsor för t-shirts. Spännande:)

I övrigt så är det jobbsök och skriva böcker som rullar på, 15 januari startar min utbildning till att bli coach via Leapfrog men först ska jag njuta av några dagars egen tid eftersom döttrarna stannar i Sundsvall några dagar till. Egen tid är guld värt och nej, jag känner mig inte ensam. Att kunna värdesätta och njuta av att vara själv är få förunnat men något alla borde lära sig. Du ska umgås med dig själv väldigt länge, någonsin funderat på det?

Hemsidan, böckerna och årets utveckling kommer uppdateras kontinuerligt. Så häng kvar och klicka på Följa knappen om ni vill vara säkra på att få uppdateringar regelbundet. I år blir ett år av Lappkast. Med start nu.

Kommentera

