#Blogg100

Ja, varför inte? Vad kan en arbetssökande skribent/blivande coach, coordinator göra förutom att skriva när hon ändå skriver ansökningar och brev hela dagarna? Blogga såklart! Och jag har verkligen kommit av mig i bloggandet så kanske är det här exakt vad jag behöver. En morot att publicera ett inlägg om dagen.

Tur för mig så inföll starten när jag befinner mig i skrivar mode:) Det kommer passera så jag får skriva som fan medan det håller i sig!

Blogga 100 dagar låter enkelt i början men det är inte så lätt som det låter. Livet kommer i vägen ibland. Jobbresor, barnen, sjukdom, roliga middagar och annat oväntat kom i vägen sist. Nu kan jag stryka jobbresor iallafall så ett bekymmer mindre:) Men det ersätts nog bara av ett annat.

Nå, önska mig lycka till och klicka i er som följare så kan ni se hur jag lyckas! Alla inlägg taggas som alltid under #blogg100

Övriga deltagare, varmt lycka till!

Blogg100 logotype

2 reaktioner på ”#Blogg100

  1. Lycka till! Själv undviker jag denna slags måsten eftersom mitt eget skrivande kommer och går och jag vill för egen del bara skriva när jag har tid, ork och något som intressear mig snarare än att pressa fram något på tid. Det är tur jag varken blivit journalist eller författare 🙂

    Gilla

    1. Jag skriver nästan hela tiden och förra året fick jag en bra kick framåt av just Blogg100 så det känns bra att haka på i år igen. Men vi är alla olika och så ska det vara:)

      Gilla

Kommentera

