#blogg100 Publicerat 500 inlägg!

Wohoooo!!!!! Tänker jag om den saken och delar med mig en blandad skara inlägg som jag skrivit eller som jag tycker är mycket viktiga och därför rebloggade inlägg under de här åren. Tusentals bokstäver, otaliga skratt, en hel del tårar och många förvånade ögonblick har det blivit. Hoppas ni gillar det:)

Jag tänker bara känna mig tokstolt just nu. Det räcker så!

Dumma mamman byter mjölksort

En gisten trädgårdsmöbel får nytt liv

Kära Posten eller Postutdelare

Posten har problem

My Body Is a Cage

”Hon är lite väl överaktiv, har du kollat så hon inte har damp?”

”Jag är väl inte sjuk mamma?”

”Hej DO, jag undrar om jag diskriminerar min tonårsdotter när hon får hjälpa till hemma?”

Trehjulingen

Och nu har jag publicerat 501 inlägg:D

En reaktion på ”#blogg100 Publicerat 500 inlägg!

Kommentera

