#blogg100 Läsa bloggar i brist på inspiration

När jag inte kommer på vad jag ska skriva så läser jag ofta andras bloggar och kanske inte får ny inspiration men jag får ju läsa massa intressanta saker istället. Här kommer lite tips på bra inlägg. Vidga era vyer lite.

Som frisk har man tusen önskningar, som sjuk bara en

Låna från verkligheten

Varför är jag med i #blogg100?

Att ta tillvara på dagarna och göra en faceplant

Låt kloka vänner läsa ditt manus

6 reaktioner på ”#blogg100 Läsa bloggar i brist på inspiration

  1. Det är en av fördelarna med #blogg100. Man upptäcker massor av spännande bloggar som man inte kände till innan. Jag gillar bloggar som din. Bloggar som speglar en livsstil, eller snarare ett liv. Själv ligger jag utanför målgruppen för majoriteten av alla shoppinginriktade bloggar som toppar listorna.

    Liked by 1 person

    1. Tack Ander, jag gillar min blogg jag med:) Visst kollar jag shopping och inredning men till slut blir jag lite ”men jisses, en diamanttavla till och jag får ett bryt!” Så jag föredrar livsstil och intressanta livsberättelser:)

      Gilla

    1. Det skrev jag om i mitt första inlägg för i år Therese och startade dag 2 med tips för andra deltagare. Kolla gärna under min #blogg100 etikett:)

      Gilla

Kommentera

