#blogg100 Ett litet tips för att få mer plats i skohyllan

Wohooo! Jag behöver en snyggare förvaring då mina döttrar gillar skor! Och jag gillar det inte:P

Förvaringsdrottningen

Nu är våren här och med den vårskorna! Här kommer ett litet tips för att få plats med mer skor i skohyllan – kolla mittersta hyllan på bilden.

 

Ställ en sko med framsidan fram och det andra med framsidan bak. I min skohylla får jag så sätt plats med en sko till, vilket är perfekt i mitt fall, för annars saknas just plats för en sko för få in hela paret.. Kan i övrigt tillämpas på alla typer av skor, då framsidan alltid är åtminstone lite bredare än baksidan.

Ha en härlig helg!

/Paulina

View original post

Kommentera

