#blogg100 ”Men de ska ligga med varandra!!!”

Vrålar hon åt mig och sedan skrattar jag så jag får ont i magen:)

Tonåringen har gjort hemmagjorda badbomber som skulle skickas till mormor. Hon letade en plastlåda att lägga bomberna i. De första fick hon inte ta och när hon hittade någon bra hittade hon inget lock till den burken…

Till slut brast det för henne och hon vrålade: ”Men de ska ligga med varandra!!!”

”Inte så!” lade hon till när jag började skratta och fortsatte göra det tills tårarna rann och magen värkte. Så sjuk roligt var det länge sen jag hade:)

Var tvungen att kommentera att hon skulle se mormors skåp med plastburkar, där ligger de minsann inte med varandra heller. Tonåringen var inte lika road som jag:)

Kommer aldrig se på plastburkar och lock på samma vis igen….

 

3 reaktioner på ”#blogg100 ”Men de ska ligga med varandra!!!”

Kommentera

