#blogg100 Nedräkning pågår…

7 dagar kvar av en utmaning jag redan ser fram emot igen men jag ser också fram emot att inte vara tidsbunden bloggare. Eller bunden per dag. Det händer alltid saker i mitt liv som gör att tiden inte räcker till och får jag tid över så ser jag till att möblera om eller starta projekt så tiden liksom tar slut

Jag vet, det är säkert inte riktigt bra det heller. Men vad ska en kreativ människa göra?

Just nu ligger jag på sparlåga vad gäller skrivandet pga jobb, ironiskt nog som arbetslös. Men så kan det gå. Sommaren är dock så gott som obokad, då startar nästa del och där ingår ökat skrivande men då mindre bloggande.

Låter det motsägelsefullt? Antagligen. Jag är motsägelsefull.

Har då inte skrivkramp iallafall bara skrivklåda vilket är mycket mer tillfredsställande:)

Lycka till på sluttampen ni andra som är kvar!

En reaktion på ”#blogg100 Nedräkning pågår…

Kommentera

