#blogg100 Men tack för vinsten Beauty & Medicalteam! Den här vinnaren är överlycklig, tro mig!

Ni vet när man precis är redo att lämna in handduken, när det känns som om allt är alldeles för mycket, för ofta, för jobbigt eller för lite och för sällan. Den känslan och precis då så går slumpen in och släpper confetti över ens huvud ihop med en perfekt kyld flaska champagne. Bara sådär. Bildigt talat!

Det kom ett meddelande på Instagram från Beauty & Medicalteam som ville berätta att jag vunnit inte mindre än 1000 kr i presentkort på valfri ordinarie behandling/behandlingar samt 1000 kr på produkter!!!!

WOHOOOOO!!!!

Kan jag lugnt (eller mindre lugnt) hojta efter en mycket tung, mörk vinter fylld av såväl tentor, omtenta, ledsen ekonomi och stormiga tonårsdiskussioner. Dessutom tycker jag det är som en oväntad 40-års present från totalt oväntat håll men smakfull som champagne! Tror fasen det blir cava efter besöket för att verkligen gå hela vägen ut och lite till!

När dörrarna stängs på tisdag och tentan börjar så kommer jag ha den här vinsten i bakhuvudet och ge mig själv lite mer energi med siktet inställt på att fixa tenta nr 7 i ordningen (inkl omtentan) och en framtida skön dag på Kungsholmen! Tack så hemskt mycket igen! ❤  Berättar mer om besöket efter att jag varit där såklart.

2 reaktioner på ”#blogg100 Men tack för vinsten Beauty & Medicalteam! Den här vinnaren är överlycklig, tro mig!

Kommentera

