Bloggsommaren är här!

Tiden går fort när man har roligt sägs det men också när man har fullt upp:) Månaderna har flugit förbi under studierna och nu sitter jag här med drygt 60 högskolepoäng i psykologi, en godkänd b-uppsats samt en gedigen portion erfarenhet.

Sömnlösa nätter, bristande självförtroende i perioder och mindre kontroll på fritiden så ångrar jag mig inte en sekund. Att börja plugga är det svåraste men det bästa jag gjort näst efter att ha uppfostrat mina döttrar till stor del själv.

Sommaren ligger nu öppen för rekreation, bokläsande av rang, gott vin i solen med vänner och ett kärt återseende av mina böcker som legat i träda. Konsten att njuta av livet ska utövas. Intensivt!

Men är jag verkligen klar nu? 60 hp innebär ju ingen examen, ny karriär eller nåt annat än bevisad kunskap i psykologi. Nä, jag är verkligen inte klar. Jag har ju bara börjat nosa på mitt nya liv och det pågår just nu…

Vi börjar med att byta utseende på bloggen och kolla gärna in instagram där jag lägger ut mer frekventa inlägg och satsar inspiration.

Kommentera

