Storytel – imponerad!

Jag är inte ett fan av ljudböcker eftersom jag föredrar att läsa böcker, men att läsa i mobilen via Storytel var oväntat bra och lätt. Perfekt när jag fastnat i tågkö eller väntar på en kompis eftersom jag ibland glömmer att ta med en bok. Nu har jag alltid en hel bokhylla med mig!

Nu vill jag buzza fler saker för det var verkligen kul att testa något jag funderat på men inte prioriterat:)

Stort urval, lätt att kolla flera böcker istället för att köpa alla böcker som man är nyfiken på, lätt att bara stänga ihop och börja om där man slutade.

Kommentera

